KAPSAMLI DİJİTAL PAZARLAMA UZMANLIĞI EĞİTİMİ

FİYATLARIN YÜKSELMESİNE KALAN SÜRE

Fiyat artışına ve bonusun bitmesine kalan süre
BONUSLARIN İSMİ / DEĞERİ

Kursun başlangıcı: 30 TEMMUZ

Katılımcı sayısı sınırlıdır!

DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI OL

Kapsamlı Dİjİtal Pazarlama UzmanlığI
- EN Güvenİlİr Program

5 dönem

tamamlanmış
Başarıyla

Mezunların 50%

'sinden fazlası yeterlilik
belgesi aldı.

Dünya'nın dört bİr yanından
56 000'den

fazla öğrenci eğitim
aldı.

250 000 + kİşİ

73 ülkeden Genius Marketing
bilgi, deneyim ve stratejilerini
kullanıyor.

Programı ve sonuçlarını analiz ettik ve önemli bir karar aldık "Kapsamlı Dijital Pazarlama Uzmanlığı" özel eğitimi ilk defa Türkiye de start veriyor!

HEMEN KATIL

Dijital Meslek Akademisinin Kurucuları ve özel eğitmenleri

Digital Exchange, CEO’su ve Kurucu Ortağı

Digital Exchange Kurucu ortağı olan Emrah Pamuk yaklaşık 13 yıldır dijital sektörde hizmet vermekte. "Dijital Fabrika" mottosu ile Digital Exchange şirketini Türkiye'de farklı bir yere taşımakta. Aynı zamanda 2gether Social markası ile influencer ve içerik pazarlaması hizmeti vermekte. Bir diğer markası Medialogy'de ise SEO uyumlu içerik ve blog üretimi yapmaktalar.
Dijital sektörde yatırımlarına devam eden Digital Exchange özellikle Türkiye'deki markaların yurt dışında ki dijital tanıtımlarında büyük rol almakta.

EMRAH PAMUK

Sempeak Kurucusu ve Genel Müdürü

2011 yılından bu yana dijital performans ajansı olarak hedef kitlenizi doğru anlarda sizinle buluşturuyor. Sektördeki yolculuğumuzda sürekli gelişen değişen hızlı dönüşüm, teknoloji ve etkileşimi yakından takip ediyoruz. Dijital dünyanın en büyük güçlerinden Google’ın Türkiye’deki partner ajansı olma özelliğine sahibiz. Dijital mecralarda global ve yerel hızla büyümek isteyen tüm markaların en sıkı partneri; performans pazarlaması, sosyal medya performans reklamları, seo, veri analizi dönüşüm optimizasyonu, medya planlama & satınalma alanlarındaki marka serüvenlerinde başarı hikayelerine imza atıyoruz. Dijital performans ajansı olmanın bizdeki farkı; kaliteli, güvenilir ve şeffaf iş anlayışıyla hedefte birliktelik, ortak akıl ile aynı doğrultuda hedefe bakmaktan geçiyor. Bu sebeple birlikte çok daha hızlı büyüyoruz.

Altan Çolak

Performans Yönetmeni

1988 İstanbul doğumlu olan Muhammet ILDUZ 2010 Yılında adım attığı dijital pazarlama sektöründe ilk olarak Evgör Mobilya'da dijital pazarlama uzmanlığı yaptı. Daha sonra Gold bilgisayar ve MediaSA gibi markaların dijital reklam operasyonlarını yönetti ve Esteworld'de Performans reklamları yöneticisi olarak 2 yıl çalıştı. 4.5 Yıldır Sempeak dijital performans pazarlaması ajansında, Performans pazarlaması direktörü olarak görev yapmaktadır. Burada yaklaşık 200 firmanın performans reklamlarını ve süreç yönetimlerini üstlendi. Ayrıca bir çok akademide Google Ads, Sosyal medya reklamları ve Programatik eğitimleri de vermektedir.

Muhammet Ilduz

Web Analist Grup Lideri

1991 İstanbul doğumlu olan Samet YILDIZ iş hayatına 2011 yılında Response Ortho firmasında başladı. Daha sonrasında bir süre Freelance olarak çalışma hayatına devam etti. 2017 yılında Touristica firmasında çalışmaya başladı. Burada 2 sene çalıştıktan sonra Digital Exchange isimli dijital ajansta çalışma hayatına devam etti. 2019 yılında Sempeak ekibine katıldı halen Sempeak bünyesinde Web Analyst Team Leader olarak çalışmaya devam etmektedir.

Samet Yıldız

İnternet Girişim Akademisi'nin Kurucusu

Dijital dünyanın fırsatlarını kullanarak son 5 yıl dır emeklilik yaşam tarzını yaşayan Alişan Konyalı'nın misyonu potansiyelini keşfetmek, sürekli öğrenmeye devam etmek ve bu fırsatı olabildiğince fazla insana ulaştırmak.

Yaşadığımız bu benzersiz dönemin fırsatlarını bilmek ve değerlendirmek herkesin hakkı!

ALİŞAN KONYALI

Onur Aydın Consulting Kurucusu Dijital İletişim/Sosyal Medya Eğitmeni

1997 yılında dönemin efsane bilgisayar dergisi olan 'Gameshow' isimli derginin webmasterlığıyla başlayan serüveni Vikipedi'nin kurulmasıyla devam etmiştir.Türkiye'nin en büyük medya kuruluşlarından restoranlarına,otomotiv firmalarından startuplara kadar geniş bir yelpazede hizmet verme şansına sahip olmuştur.

ONUR AYDIN

Eğİtİm programı
  • Moduł 0
  • Moduł 1
  • Moduł 2
  • Moduł 3
  • Moduł 4
  • Moduł 5
  • Moduł 6
  • Ekvator.
    İş entegrasyonu
  • Moduł 7
  • Moduł 8
  • Moduł 9
  • Moduł 10
  • Moduł 11
  • Moduł 12
İnternet
pazarlaması
stratejilerin korunması.
Мezuniyet.
ALİŞAN KONYALI
İnternet Girişim Akademisi'nin Kurucusu
  • Kurs katılımcılarıyla tanışma
  • Dijital pazarlamadaki satış hunisinin esasları
  • Müşteri avatarının oluşturulması
  • Rakiplerin tekliflerinden faklı bir teklif nasıl oluşturulur
  • Piyasada nasıl ön plana çıkılır
  • Gelecek dijital pazarlama uzmanının düşünme biçimi nasıl olmalıdır
  • Kursun kısaca tanıtımı ve eğitim formatının açıklanması
Emrah Pamuk
Digital Exchange, CEO’su ve Kurucu Ortağı
Modül 1.
Dijital Pazarlamanın Esasları
  • Tanıtım kanalları
  • Dijital pazarlama uzmanının amaç ve hedefleri
  • Dijital pazarlama araçları
  • Temas noktaları ve türleri
  • Dijital pazarlamanın performans göstergeleri
  • Şirketin misyonu, vizyonu ve değerleri
  • Kilit mesaj ve Benzersiz Satış Teklifi
  • Hedef kitle: avatar ve psikotipler
  • Pazarlama sonucunun dikey ve yatay düzlemde büyütülmesi
  • Değişken dijital pazarlama ilkeleri
Sistemli dijital pazarlamanın 12 kilit bileşenini derinlemesine öğrenecek ve gerçek bir şirkette, tecrübeli eğitmenlerin gözetiminde pratik yapacaksınız
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
Muhammet Ilduz
Sempeak, Performans Yönetmeni
Modül 2.
Modül Hedefli reklam
  • Hedeflenmiş reklam. Hedeflere genel bakış
  • Kontrol listesi: Pixel ayarı ve Pixel olayından önce neler yapılmalı
  • Facebook / Instagram kitleleri ve analitiği
  • Reklam hesabıyla adım adım çalışma
  • Facebook / Instagram'daki reklamın püf noktaları
  • Test yapmanın prensipleri ve öneminin sebepleri
  • Hedeflenmiş reklamın analitiği (giden, gelen, hedef işlemler ve dönüşümler)
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • Hedeflenmiş reklamın ayarlama prensiplerini öğreneceksiniz
  • Facebook reklam hesabına genel bakışın yanı sıra reklam kampanyalarının ayarlarını pratik uygulamayı öğreneceksiniz
  • Başarılı reklam kampanyalarının örneklerini görerek, ayarlanma prensiplerini ele alacaksınız.
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
ONUR AYDIN
OVY Dijitalin Kurucusu
Modül 3.
Modül İçeriksel reklam
  • İçeriksel reklamın anlamı, çalışma prensipleri ve işlevleri
  • İçeriksel reklamın başlıca terimleri ve önemli göstergeleri
  • İçeriksel reklamın türleri ve huninin farklı aşamalarında uygulanması
  • Reklam hesabının yapısı (Google Ads örneğiyle)
  • Reklam kampanyasının ayarlama aşamaları
  • Reklam kampanyalarının analizi ve optimizasyonu
  • Google Ads ile Yandex Direct arasındaki farklılıklar
  • Display Network sistemi ile Yandex Reklam Ağı arasındaki farklılıklar
  • Yeniden hedeflemenin (Retargeting Remarketing) türleri ve amaçları
  • Google Ads ürün kampanyalarının en önemli noktaları
  • İçerik reklamın otomasyonu
  • İçerik reklam servisleri: Google Ads Editor, Direct Commander, MS Excel
  • Reklam kampanyasına başlamadan önce medya planının yapılması
  • İçeriksel reklam ve web-analitiği
  • İçeriksel reklamın trentleri
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • İçeriksel reklamın türleri ve kullanım alanlarını göreceksiniz
  • Reklam hesapları ve reklam kampanyalarının ayarlanmasının ana etapları geçmiş olacaksınız
  • Reklam kampanyalarının kontrol, otomasyon ve optimizasyon yöntemlerini öğreneceksiniz
  • Reklam kampanyasinı başlatmak için kontrol listesi yapmayı öğreneceksiniz
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
Onur Aydın
OVY Dijitalin Kurucusu
Modül 4.
Modül SEO tanıtımı
  • Sitenin ve rakiplere ait web kaynaklarının SEO denetimi
  • İç optimizasyon hataları
  • Dış optimizasyon hataları
  • Davranış faktörleri hataları
  • İç optimizasyon hatalarının düzeltilmesi
  • Metataglerle çalışma
  • Duble ve boş sayfalarla ilgili kritik hataların düzeltilmesi
  • Yeniden linkleme üzerinde çalışma
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • Sitelerin arama sistemlerinde SEO tanıtımının esasları
  • SEO denetimi konusunda pratik beceriler edineceksiniz
  • Sitenin TOP-10'a çıkarılmasıya ilgili kontrol listesi yapacaksınız
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
Samet Yıldız
Sempeak, Web Analist Grup Lideri
Modül 5.
Modül Web analitiği
  • Google Analytics sayacının çalışma prensipleri ve imkanları
  • Web sitenizin başlıca metrikleri
  • Başlıca raporlar, bunların daha elverişli yapılması
  • Google Analytics'te hedef ve olaylar
  • Call tracking nedir ne işe yarar?
  • Ecommerce ve Enhanced ecommerce elektronik ticaret modülleriyle tanışma
  • URL kaynak bulucu. Multi-channel diziler
  • Google Analytics bölmeleri
  • Kullanıcı raporlarının yapılması
  • Google Analytics'teki filtrelerle nasıl çalışılır
  • Uyarılar vasıtasıyla problemleri tespit ediyoruz
  • Google Tag Manager ile tanışma
  • Google Tag Manager yardımıyla Google Analytics indirilmesi
  • Google Tag Manager yardımıyla olayların gönderilmesi ve hedeflerin ayarı
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • Google Analytics nasıl çalışılır?
  • Ne gibi raporlar var, analiz amacıyla nasıl kullanılır
  • Google Tag Manager nedir, pazarlamacı bunu nasıl kullanabilir
  • Uygulamayı öğreneceksiniz: Google Analytics kullanıcı hesabına genel bakış
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
Kutlu Balcı
Çok yakında...
Modül 6.
Modül YouTube Video Tanıtım
  • YouTube, dünya ve Türkiye de ki göstergeleri hakkında genel giriş
  • YouTube yardımıyla çözülebilen problemler, çözüm yöntemleri
  • YouTube şirketlere, markalara ve şahıslara neden gerekli?
  • İç kısım: yükleme, optimizasyon, önemli parametreler
  • Tanıtım: formatları, imkânları, bütçeleri
  • Bloggerlerle çalışma
  • Video yapım kısmı: formatları, prensipleri, maliyetler
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • YouTube kanalının, işin hangi aşamasında kurulup geliştirileceğini saptama
  • Hedef kitleyi bulup kendisiyle nasıl etkilişime geçileceği
  • Ücretli reklamı seçip ayarlama
  • Pratik kısım: kanalın nasıl kurulup düzenleneceği. Yüklenen videonun optimizasyonu
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
Emrah Pamuk
Digital Exchange, CEO’su ve Kurucu Ortağı
Modül 7.
Modül Sosyal medya tanıtımları
  • Platform seçimi
  • Facebook + VK
  • İçerik stratejisi
  • İçerik planı
  • Reklam
  • Insta Stories. Instagram özellikleri: mass following, heştaglar
  • Telegram
  • Messenger Botlar
  • Başka platformlar: Twitter, Viber, LinkedIn, Pinterest, YouTubе
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • Sosyal ağlarda çalışma prensipleri nedir
  • İçerik planı nasıl yapılır
  • Paylaşılan bilgilerin hedef kitlenin ilgisini çektiği nasıl anlaşılır
  • Sosyal ağların işlemesinin etkililiği nasıl ölçülür
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
ALİŞAN KONYALI
İnternet Girişim Akademisi'nin Kurucusu
Modül 8.
Modül E-posta pazarlama
  • Temel tanımlar ve başlıca uygulamalar
  • E-posta pazarlamasında lean yaklaşımı. Başlıca tanımlar ve eğilimler
  • Güncel e-posta pazarlamanın felsefesi
  • Yazı tipleri ve bunların e-posta pazarlamasındaki rol
  • E-posta stratejisinin gelişmesi. Neden başlanıp nereye gidilecek
  • Tipik yazı yapıları
  • Mektuplarınızın açılıp okunmasını nasıl saglarsınız
  • Otomatik dağıtımın teknik özellikleri
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • E-posta pazarlaması nasıl çalışır
  • Otomatik e-posta dağıtım hunisinin oluşturulması
  • Uygulamada bir yazı serisini düzenleyip ayarlayacaksınız
  • Etkililik göstergelerini ölçüp artırabileceksiniz
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
ALİŞAN KONYALI
İnternet Girişim Akademisi'nin Kurucusu
Modül 9.
Modül Mesajlaşma uygulamaları ve Messenger Botlar
  • Mesajlaşma uygulamalarının analizi
  • Telegram bot
  • Facebook Messenger'in imkanları
  • Telegram bot ve Facebook Messenger'de bölümleme ve huni ayarı
  • İnsanların, mesajlaşma uygulamalarınıza ve sohbet robotlarınıza abone olmaları nasıl sağlanır
  • Ticaret için Viber imkanları
Emrah Pamuk
Digital Exchange, CEO’su ve Kurucu Ortağı
Modül 10.
Modül İçerik pazarlama
  • Nedir ne işe yarar?
  • İçerik pazarlama formülü
  • Müşteri avatarı
  • Teknik ekipmanlar
  • Pazarlama hunisi
  • İçerik tipleri
  • Metrikler
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • İçerik hunisinin oluşum prensipleri
  • Blogda yazı yazarak trafik nasıl çekilir
  • Reklam yazarlarından (copywriter) oluşan ekiple nasıl çalışılı
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
Samet Yıldız
Sempeak, Web Analist Grup Lideri
Modül 11.
Modül Dönüşüm optimizasyonu
  • CRO nedir
  • Dönüşüm optimizasyon döngüsü
  • Analitik ve analiz
  • Kitle araştırması
  • Hipotez oluşturma ve önceliklendirme
  • А/B testi
  • Sonuç analizi
  • Farklı iş türleri için dönüşüm optimizasyonu süreleri
  • Dönüşüm optimizasyonu maliyeti
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • Hedef kitleyi araştırıp ona uygun teklifler oluşturmak
  • Sitenin analitiği ve işlemesinin analizini yapmak
  • А/В testini yapmak
  • Dönüşüm optimizasyonunun maliyetini oluşturmak
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol
ALİŞAN KONYALI
İnternet Girişim Akademisi'nin Kurucusu
Modül 12.
Modül Mobil pazarlama
  • Mobil uygulama tipleri
  • MVP ve Soft Launch
  • İzleme, ilişkilendirme pencereleri
  • Metrikler, birim ekonomis
  • AARRR pazarlama hunisi
  • Trafik çekme araçları
  • Kohort analizi
  • Mobil projenin başlangıcı konulu kontrol listes
Sonuç olarak öğrenecekleriniz:
  • Mobil uygulamalarının tiplerini ve kullanım alanlarını öğreneceksiniz
  • Mobil uygulamaları uygulamayı ve trafik çekmeye başlarken nelere dikkat etmek gerektiğini öğreneceksiniz
  • Trafik çekme araç ve pazarlama hunisinin aşamalarını ele alacaksınız
  • Mobil projesinin startıyla ilgili kontrol listesi yapacaksınız
Dijital Pazarlama Uzmanı Ol

Bu özel eğİtİme katılanların samİmİ yorumları

Sergey Dordal

Pazarlamacı

Olga Minzuk

Pazarlamacı

Oksana Shvets

Manikür Okulu Kurucu Ortağı

Kataryna Kabanchuk

İş kurucusu

plan

FAİZSİZ TAKSİTLERLE ÖDEME İMKANI*

Müşterilerimize her zaman yardım etmeye hazır olup size 12 aya kadar faizsiz taksit imkanı sunuyoruz.

* bu teklif yalnız standart fiyatları için geçerlidir

procent

MALİYET KURTARMA

Ödeme yapıldıktan sonraki 14 gün içinde herhangi bir nedenle eğitiminizi iptal etmeye karar verirseniz, kursun tüm bedeli size iade edilecektir.

girl

BU KURSUN SİZİN İÇİN OLUP OLMADIĞINDAN EMİN DEĞİL MİSİNİZ?

Size özel bir teklifimiz var: Çevrimiçi platforma erişin ve ilk dersi izleyin yada tüm kurs için ödeme yapmadan kursumuzdaki ilk derse katılın. Aşağıdaki formu doldurun ve kendiniz için yer ayırın!

199 TL

30 TEMMUZ

"Kapsamlı Dİjİtal Pazarlama Uzmanlığı"
Özel Eğİtİmİ 30 TEMMUZ da Başlıyor!

Bu özel kursun paket fiyatlarını görmek, avantajlı şartlarını herkesten önce öğrenmek ve sınırlı sayıda özel bir gruba hemen dahil olmak isterseniz aşağıdaki formu eksiksiz bir şekilde hemen doldurun.

Adınız

ePosta Adresiniz

Numaranız

Fiyatların artması kalan süre. Acele Edin!

Şu 3 aylık yoğun eğİTİm süresİnce SİZİ neler bekledİğİne bİr bakın

EğİTİM
nasıl
geçİyor:

Teori + Workshop

Ders Salı ve Perşembe olmak üzere haftada 2 defa oluyor. Konuyla alakalı tüm sorularınızı eğitmenlere sorabiliyorsunuz. Bunun için eğitim oturumundan hemen sonra özel soru cevap bölümü ayarladık.

Ev ödevleri

Ödevlerin yapılmasını eğitimin denetleyicileri tarafından kontrol edilir. Size sadece "kontrol edilmiştir" ibaresi yansımıyor, ödevin her probleminin açıklamalı cevabı isteniyor. Yaptığınız ödev için verilen puanlar sonraki belgelendirme sürecinde sizin için önem taşır.

Belgelendirme

Eğitimin 12 modülü bittikten sonra, seçtiğiniz pakete göre ya Genius Marketing müşterilerinin şirketi, ya da kendi şirketinizin dijital pazarlama stratejisini geliştirip sınavda onu savunuyorsunuz. Aldığınız puan ev ödevleri puanlarına eklenir.

Kurs kİmler İÇİn İdeal

- Yenİ bİr meslek edİnmek İsteyenlere

Kendinizi arıyorsunuz. Hem zevkli, hem de iyi bir kazanç getirecek bir mesleği düşünüyorsunuz. Belki mevcut mesleğinizi değiştirerek hayatınızı kökten değiştirmek istiyorsunuz.

- Pazarlamacılara

İşinize daha fazla müşteri kazandırmak, kariyer yapmak ve dolayısıyla daha fazla kazanmak için dijital dünyanın ayrıntılarına girmek istiyorsunuz.

- GİRİŞİMCİlere

Online satış akışını kendi başına ayarlamak, ekip ve dış kaynaklı uzmanlardan talep edeceklerinizi anlamak için dijital pazarlama konusunda temel bilgilere ihtiyacınız var.

- Şirket yönetici ve sahiplerine

Strateji ve işinizi büyümesi üzerinde yoğunlaşabilmeniz için yönetici kadro ve personelinize online tanıtımı öğretebileceğiniz eğitim ve programları arıyorsanız bu eğitim tam size göre.

EĞİTİME KATIL

EĞİTİMİN SONucunda elde edeceklerİnİz

Bütün gereklİ
bİlgİ ve becerİlerİ

3 aylık eğitimden sonra yüksek nitelikli uzman oluyorsunuz. Bunun için bütün modülleri dikkatle öğrenip ev ödevlerinizi özenle yapmanız yeterli.

Pratİk deneyİm

Her oturumdan sonra işiniz açısından faydalı olacak pratik ödevler veriyoruz. Bu üç aylık eğitimi "çalışma deneyiminiz ve staj" olarak ta görebilir siniz.

Dİploma

GeniusMarketing'te eğitim gören binlerce Girişimci / İşadamı kaliteli dijital pazarlama uzmanına ihtiyaç duymakta. Becerilerinizin güvenilir bir teyidi olan diploma, başarılı şirketlere giriş kartıdır. Diplomayı alabilmek için belgelendirme sürecinden geçip bilgilerinizi savunmanız / teyit etmeniz yeterli

Staj yapma İmkânı yakalama

Geçen eğitim gruplara katılanlar, verdiğimiz referanslar üzerine şirketlerde staj yapıyor ve öğrenimi bitirdikten hemen sonra yüklü paralar almaya başlıyorlar. Bazıları Genius Marketing'e alınıyorlar.

DİJİTAL PAZARLAMA UZMANI OL

Basİt bİr İstekle başlayan ve gerçek bİr mesleğe ve cİddİ bİr gelİre uzanan yolculuğunuz nasıl gerçekleşecek?

Sıkça sorulan sorular

Derse katılamazsam, video kaydını bulabilir miyim?

Evet, bütün derslerin kayıtları yapılıyor. Bunlar kurs bittikten sonra bir yıl içinde katılımcının kişisel hesabında kalıyor. İstediğiniz zaman eğitim içeriğine dönebilir, kayıtları tekrar tekrar izleyebilirsiniz.

Programla ilgili soru sormak istersem, kim bana yardımcı olacak?

Ekibimizin sorunuza çabuk cevap verebileceği Facebook'ta kapalı grup ile Telegram-chat oluşturduk. Ayrıca her dersten sonra eğitmenler, modülle ilgili sorularınızı cevaplandırıyor olacaklar.

Belgelendirme (Sertifikasyon) süreci nasıl gerçekleşiyor?

Canlı katılım paketleri (Girişimci ve Uzman). Eğitim boyunca şu puanları alıyorsunuz:
-ev ödevleri (toplam 120 puan),
- testlere doğru cevap vermeniz (toplam 60 puan),
- sınav sırasında dijital pazarlama stratejisi savunması (toplam 120 puan).

Online katılım paketleri (Girişimci ve Uzman). Eğitim boyunca şu puanları alıyorsunuz:
- ev ödevleri (toplam 120 puan),
- ekstradan iki ödev (toplam 60 puan),
- sınav sırasında dijital pazarlama stratejisi savunması (toplam 120 puan).

300 puandan toplam olarak en azından 265'i kazandığınız takdirde "Kapsamlı Dijital Pazarlama Uzmanlığı" kursundan Dijital Pazarlama Akademisi Diplomasını alacaksınız.

Bir ev ödevi ya da pazarlama stratejisi çalışması zamanında yapılmazsa sonucu ne olacak?

Puan kaybedecek ve sonucu olarak belgelendirme sürecinden geçemeyeceksiniz. Dolayısıyla diploma (hatta eğitim katılım sertifikasını bile) alamayacaksınız. Bilerek zor şartlar uyguluyoruz ki eğitim sürecini ciddiye alınsın ve diplomamızla uzman piyasasında rekabet edebilesiniz.

Etkili bir şekilde çalışabilmem için ne bilmeli / ne yapabilmeliyim?

1. Kendine güvenen bir düzeyde bilgisayar kullanıcı olmak
- MS Office'i iyi kullanabilmek (Excel, Power Point, Word)
- E-posta ile çalışabilmek
- Farklı tarayıcılarla güvenli çalışma (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer)

2. Google Dokümanlar ve E-Tabloları kullanabilme
- dosya oluşturma
- düzenle
- görüntüleme ye açma

3. Sosyal medya kullanıcısı olmak:
- Facebook
- Instagram

4. Canlı eğitimlere katılım sağlamak için haftada ortalama 5 saat yatırım yapmaya hazır olmak

5. Haftada 2-3 saatini ödev yapmaya ayırmaya hazır olmak

6. Ek materyaller incelemek için kendi kendine çalışma için ek zaman ayırmaya hazır olun!

Kurstan sonra istihdamımı sağlayacak mısınız?

İstihdamınızı sağlamıyoruz, fakat iş bulmanız için bütün şartları oluşturmaya çalışıyoruz. Diplomayı aldıktan sonra kendi sunumunuzla portföy hazırlıyorsunuz. Bu bilgilerle CV'nizi Genius Marketing'in, iş sahiplerine yönelik kapalı platformubda duyuruyoruz. Potansiyel işverenler, iş konusunda sizinle temas kuruyorlar.

XXI yüzyıl en prestİjlİ
ve kÂrlı mesleğİne
hoş geldİNİZ...

İnternet insan hayatına ve iş dünyasına gün geçtikçe daha etkili bir şekilde girmeye devam ediyor. Şirketler, profesyonelce İnternet tanıtımını yapan uzmanlara ihtiyaç duymaya başladılar ve iyi haber şu ki bunun için ciddi bütçeler ayırmaya başladılar, yani size yüklü miktarda paralar ödemeye hazırlar.

Bİr dİjİtal pazarlama uzmanının gelİRİ
ne kadar?

Almanya da ki ortalama
aylık geliri...

3 000 € -
5 000 € / Ay

Amerika da ki ortalama
aylık geliri...

4 000 $ -
7 500 $ / Ay

Bende Öyle İstiyorum

Dijital pazarlama uzmanının veya dijital pazarlama departman yöneticisinin ortalama maaşı:

  • Almanya / Avrupa
  • Amerika
whatsapp-mobile WhatsApp