fbpx

Satış broşürü oluşturmak için 22 ipucu

object(stdClass)#6710 (1) { ["error"]=> object(stdClass)#6706 (5) { ["message"]=> string(38) "(#4) Application request limit reached" ["type"]=> string(14) "OAuthException" ["is_transient"]=> bool(true) ["code"]=> int(4) ["fbtrace_id"]=> string(23) "A94UHhXl0krf-um84Zjwc95" } }

admin

Satış broşürü oluşturmak için 22 ipucu

Broşür nedir? 

Bir broşür çoğunlukla küçük bir ciltsiz kitap gibi görünür. Modern versiyonda çok sayfalı bir yayın olabilir (ve hatta zımba olmadan).  Şirket veya ürünle ilgili bilgileri hedef kitleye iletir. Ofislere ve sergi standlarına dağıtılır, bazen müşterilere ve iş ortaklarına posta ile gönderilir.

Bir broşür işinize nasıl yardımcı olur?

4 ana avantajı vardır:

İlk izlenimi doğru yapabilme

Broşür, bir şirketin sunumu, güçlü yönlerinizi gösterme ve önemli fikirleri ihtiyacınız olan perspektiften aktarma şansıdır. Yeni müşterilerle veya iş ortaklarıyla olan toplantılara götürün ve incelemeye bırakın – “web sitemize girin ve kim olduğumuzu ve ne yaptığımızı görün” demekten daha profesyonelcdir.

7/24 Kullanılabilirlik 

Şirketin web sayfaları gerekli tüm bilgileri içerir, ancak bunu elde etmek için İnternet erişimi gerekir. Ayrıca, sitenin mobil bir sürümü olmalı ve hızlı bir şekilde yüklenmelidir. Başka bir noktada: toplantı sırasında birçok kişi önemli bilgileri vurgulayarak not alır, broşür bunun için mükemmeldir. Ve buda, onu korumak ve gelecekte kullanmak şansını arttırır.

Güven inşası

Broşürün varlığı, müşterinin gözündeki durumunuzu geliştirir ve şunu gösterir: bu bir günlük bir site değil, gerçek bir şirkettir. Fikir basit, kaliteli baskılı ürünler oluşturmak için zaman ve para harcıyorsanız, uzun vadeli bir geliştirme planınız var. Başarıların veya kazanılan deneyimlerin belirtilmesi de puan katacaktır. 

İlişkilerin kişiselleştirilmesi “şirket – müşteri”

Broşürler işletmenizin mutfağın içini  gösterme imkanı verir: çalışanlarla tanışma, vakaları paylaşma ve memnun müşterilerden geri bildirim alma vb. Bir kişi sizi ne kadar faydalı ve olumlu öğrenirse, o kadar işbirliği yapmaya istekli olacaktır.

Aşağıda harika bilgiler ve reklamlar oluşturmayı öğretmek için 22 ipucu verilmiştir: en iyi örnekler seçilmiştir.

1. Sade olmaya çalışın

Çok sayıda renk veya karmaşık grafikle müşterileri etkilemeye çalışmayın. Basit broşür tasarımı inanılmaz derecede dikkat çekici olabilir ve hiç sıkıcı da değil. Kontrast renklerin veya kabartmanın tasarımda kullanılması her zaman klasiktir. Görsel olarak aşırı yüklenmez, profesyonel görünür.

Bu durumda, vurgu büyük baskı ve net bir harf düzenlemesi üzerindedir. Beyaz bir arka planla birleştiğinde, dinamik ve modern bir tasarım yaratır.

Kapağı göstermek için orijinal şirket logosu resmi seçildi. Olağandışı ve zarif çıktı.

2. Bir alıcının bakış açısından düşünün

İnsanlar onlara ne fayda veren her şeye merak salarlar.  Sizin için sempati duymadan bir ürün veya hizmet satın almazlar, sorunlarını çözerler. Bir kişi, içeride ilginç bir şeyin olup olmadığını belirlemek için kapağı incelemek için 5 saniye geçirir. Ve eğer onu bağlamadıysa çabalarınız ve paranız rüzgara kapılıp gitti. Bu nedenle, ofisinizle veya üretiminizle gurur duysanız bile, bunları kapaktan çıkarmamalısınız.

3. Kolay gezinme sağlayın

İlgilerini çekmeniz gerekiyor, kafalarını karıştırmak değil. Eğer bir düşünceyi okuyucuya iletmek istiyorsanız, onu belirlediğiniz rotaya götürün. 

Tasarım İpuçları:

8 sayfadan fazla kitapçık oluşturmak;

başlangıcına içerik ekleyin: kullanıcının ihtiyaç duyduklarını bulması daha kolay olacaktır;

Madde işaretli listeler kullanın: dikkat çekici ve genellikle broşürün ne hakkında olduğunu anlatırlar.

4. Birimi çok katmanlı ile değiştirin

İçeriği aşırı yüklemeden bilgileri tematik bloklara ayırarak farklı boyutları ve şekilleri birleştirin.

Berlin manzaraları için bu kılavuzda olduğu gibi, kullanışlı ve sıradışı çıkıyor. 

5. Formatlarla denemeler yapın

Standart kitap formatında bir broşür yapmak veya daire, kart, piramit veya origami şeklinde daha orijinal seçenekler denemek size kalmış.

Ancak şu önlemi alın: okuyucu onu kullanırken ve taşırken rahat olmalıdır. Örneğin, katlanır bir akordeon biçimindeki bir format, tüm içeriği görmenizi sağlar ve fazla yer kaplamaz.

6. Sayfaların olağandışı şeklini etkileyin. 

Onları kare veya dikdörtgen yapmak gerekli değildir. Dikkat çekmenin yanı sıra, ilgili form ürünlerle olan ilişkileri güçlendirecektir. Örneğin, bir şirket otomobiller için lastik satıyorsa, sayfaları yuvarlaklaştırmak uygundur. Eko-yakıt şirketi bu görevle nasıl başa çıktmiş: broşürü yaprak şeklinde.

7. 3D efektini kullanın

Tasarımı kısıtlanmış çizimler içeren broşürler hacimsel elemanların yardımıyla canlandırılabilir. Örneğin, onları finans veya sigorta şirketlerinin raporlarının kuru analiziyle seyreltmek. Etkinliğiniz inşaat veya mimari ile ilgiliyse, 3D öğeler görüntülere gerçekçilik katacaktır. Bunu her sayfada kullanmanıza gerek yok 2-3 sayfada yeterli olacaktır.

8. Oluşturulan görüntüyü geliştirecek bir malzeme seçin

Resminizi eşleştirmeyi düşünün. Yüksek yoğunluklu kuşe kağıt broşürlere sağlamlık katar. Tasarımcı malzemeleri trendleri takip ettiği anlamına gelir. Sosyal sorumluluk ve çevreye koruma üzerine odaklanmak istiyorsanız geri dönüştürülmüş kağıt kullanın. 

9. Detaylara dikkat edin

Kitapçığın formunu ve biçimini kökten değiştirmek gerekli değildir: mevcut seçeneğin küçük bir ayrıntılandırması yeterlidir. Köşeleri yuvarlayabilirsiniz: yumuşak sessiz tonlarla birlikte bu tasarım sıcaklık ve rahatlık hissi verir.

10. Görüntüyü geometrik şekillerle değiştirin

Hizmetler veya yüksek teknoloji ürünleri sunuyorsanız, doğru fotoğrafları bulmak zor olabilir. Sorun, farklı geometrik şekilleri ve renkleri birleştirilerek çözülebilir: resimler örneğimizde olduğu gibi parlak ve dinamiktir.

11. Pozitif duygular ve mizah ekleyin 

Çoğu kitapçık karbon kağıdı gibi yapılır: aynı biçimde, kendisi ile ilgili benzer hikayeler, gergin çalışanların fotoğrafları veya ücretsiz stoklardan resimler. Bu sıkıcıdır,  bankalara ve sigorta şirketlerine bile satmaya yardımcı olmaz. Londra Doğa Tarihi Müzesinde olduğu gibi ürününüzü eğlenceli bir şekilde sunma fırsatlarını deneyin. 

12. Ağaçlar ve okuyucuların zamandan tasarruf edin

Bir anı değil broşür oluşturduğunuzu unutmayın. Kendiniz hakkında her şeyi anlatmaya çalışmayın, sadece müşteriler için değerli olan önemli bilgileri vurgulayın. Yayın ne kadar küçük olursa, bakılma ve saklanma olasılığı da o kadar yüksektir. 

Örneğin, bir sigorta şirketi şunlara odaklanabilir:

etkinliği onaylayan tutarlar ve ödemelerin yüzdesi;

erişilebilirliği gösteren kendi veya ortak servislerinin ve tıp merkezlerinin kullanılabilirliği;

tanınmış uluslararası şirketlerle işbirliği, güvenilirlik göstermek.

Bir inşaat şirketi aşağıdaki bilgileri hazırlayabilir:

son 5 yıl içinde inşa edilmiş veya işletmeye alınmış tesislerin sayısı;

bitişik altyapıya sahip bitmiş binaların fotoğrafları;

devam eden projeler, rekabet avantajları.

13. Görüntülerin perspektifini kendi yararınıza değiştirin

Özellikle bir seyahat rehberi, iç mekan kataloğu, vb. Yayınlıyorsanız, illüstrasyonları braketlerin karşı taraflarındaki standart konumla sınırlamayın. Temayı tamamen ortaya çıkaran ve uyumlu bir şekilde görünen ilginç açılar seçin. Bu örnekte, bir odanın fotoğrafı, iç elemanın resmi ile organik olarak desteklenir ve görsel olarak odanın alanını arttırır.

14. Entrika oluşturmak için kalıp kesimlerini kullanın

İnsanlar meraklı ve soruların cevaplarını bulmak için çok  istekliler. Onlara bütünün bir kısmını ve yolun yönünü gösterin, gerisini kendileri yapacaklardır. Kalıp kesim, “gösterme, gizleme” görevin,n üstesinden çok bir şekilde gelir. 

15. Muhteşem bir sunuma dikkat edin

Masada veya resepsiyonda broşür düzenleyecek misiniz? Fark edilmeyebilirler bile. Uzaktan nasıl görülebilmesi için ürünü nasıl sunacağınızı düşünün. Örneğimizde, beyaz bir klasör broşürlerin canlı renklerini vurgular: kompozisyon uyumlu ve profesyonel görünüyor.

16. Müşteriye seçme fırsatı verin

Tüm çalışma kağıtlarını tek bir tasarımda yapmak zorunda değilsiniz: farklı gölgeler ve görüntülerle oynayabilirsiniz. Yakınlarda bulunan bu tür malzemeler göz alıcıdır. Bunun dışında , insanlar karar vermeyi kendileri seçiyor, hatta bu yanıltıcı olanları bile tercih ediyorlar. 

17. Boş sayfaları kullanarak içeriğe odaklanın

Sayfalar arsındaki boş bir sayfa, ürün kataloğu için mükemmel bir çözümdür. Fotoğraf veya resim paylaşarak, okuyucunun her resmi ayrıntılı olarak incelemesine izin vermiş olursunuz. Aşağıdaki örnekte, boş bir sayfanın kalıp kesimleri vardır: bu çözüm kendi başına ilginçken, ilgi uyandırır: sırada ne var?

18. Tetikleyicileri uygulayın

Tetikleyici, insanlarda belirli ilişkilendirmelere ve deneyimlere neden olan bir olay veya nesnedir. Bu durumda olduğu gibi: bu broşürdeki buzlu-mavi renkten dağ yamaçları şeklinde yapılmış sayfalara kadar her şey snowboard ile bağlantılıdır. Sergi broşürleri için harika.

19. Bir kutlama duygusu yaratın

Başlangıçta paketlenmiş ürünler alan bir kişi merak ve beklenti hissi yaşar. Başlangıçta paketlenmiş ürünler alan bir kişi merak ve beklenti hissi yaşar. Bu hediye vermeye benzer ve hoş duyguları çağrıştırır. İçeriğin hayal kırıklığına uğratmadığından emin olun: içeriği faydalı veya heyecan verici hale getirin yada en iyisi her ikisini birleştirin. 

20. Köşe kesiklerini kullanın

Standart formatlı bir ürüne bile dinamik ve modern bir görünüm kazandırırlar. Kapatıldığında, böyle bir broşür, taşıması da uygun olan düzgün bir zarfı andırır.

21. Ana fikrin yaratıcı tasarlayın

Harflerin fotoğrafa eklendiği örneğimizde olduğu gibi orijinal teknikleri kullanın. Yazıtın anlamı, görüntünün duygusallığı ve renkliliği ile daha ayrıntılı bir görüntüleme için motive edilir. 

22. İşlevlere dikkat edin

Broşür sadece bir şirketin veya ürünün  bilgi kaynağı olamaz. Çöp kutusundan kaçınma şansınızı artırmak için faydalı kılın. Kozmetik yapın – cilt bakımı hakkında tavsiye verin. Kayak malzemeleri sunan popüler tatil yerlerinin bir listesini ekleyin. Aşağıdaki örnekte kitapçık, baskı ve tasarımda rengin doğru belirlenmesi için gerekli bilgileri içermektedir.

Beğendiniz mi? Arkadaşlarınızla paylaşın:

Makaleyi puanla:

YORUMLAR

Facebook yardımıyla cevapla:

Нажмите «Нравится», чтобы читать
GeniusMarketing.me в Facebook

Araç çubuğuna atla